piątek, 11 czerwca 2010

Janusz Kubicki - Zielona Góra


Janusz Kubicki
PREZYDENT MIASTA
tel.: (+48) 068 45 64 111
fax: (+48) 068 45 64 155
pokój nr 111, piętro I
email: UrzadMiasta@um.zielona-gora.pl


Mgr inż. Janusz Kubicki urodził się 31.12.1969 w Szprotawie;
ukończył zarządzanie i marketing w Wyższej Szkole Inżynierskiej w Zielonej Górze w 1995 r.
Ukończone kursy/szkolenia:

*
szkolenie „Merchandising” 4-5 czerwca 1997r.;
*
seminarium „Budowanie i zarządzanie zespołami sprzedawców” 26-27.05.1998 r.;
*
kurs: „2x7” czyli sprzedaż strukturalna: 7 etapów wizyty handlowej i 7 narzędzi sprzedaży, 16-18.09.1998 r;
*
szkolenie „Merchandising” 2.10.2001 r.

Przebieg zatrudnienia zawodowego:

*
1.03.1995 - 23.03.1996 - „AGORA GAZETA” sp. z o.o. w Warszawie Oddział w Zielonej Górze na stanowisku z-cy kierownika Centrum Komputerowego;
*
1.05.1995 - 21.08.1995 - Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze na stanowisku informatyka;
*
21.08.1995 - 20.11.1995 - Skład Fabryczny Browaru Szczecin SA w Zielonej Górze na stanowisku samodzielny magazynier;
*
25.03.1996 - 30.06.1999 - Okocimskie Zakłady Piwowarskie SA w Brzesku na stanowisku Przedstawiciel Handlowy, Regionalny Szef Sprzedaży;
*
1.07.1999 - 31.12.2003 - Lubuska Wytwórnia Wódek Gatunkowych „POLMOS” w Zielonej Górze na stanowisku specjalista ds. marketingu, z-ca kierownika działu marketingu ds. sieci PH,
*
30.09.2003 - 4.12.2006 - Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Zielonej Górze na stanowisku Dyrektor.



Prezydent Miasta obejmuje bezpośrednim nadzorem wszystkie sprawy niepowierzone zastępcom, a w szczególności:


1.
realizację uchwał rady;
2.
budżet i finanse miasta;
3.
sprawy organizacyjne i kadrowe;
4.
ochronę informacji niejawnych;
5.
sprawy obronne, zarządzanie kryzysowe;
6.
sprawy wynikające z prawa o aktach stanu cywilnego;
7.
kontrolę i audyt wewnętrzny w rozumieniu przepisów o finansach publicznych;
8.
system zarządzania na zasadach określonych odrębnym zarządzeniem;
9.
funkcjonowanie Straży Miejskiej.


Prezydent Miasta nadzoruje pracę:


*
Biura ds. Informacji Niejawnych;
*
Biura Miejskiego Rzecznika Konsumentów;
*
Biura Prezydenta Miasta;
*
Biura Rzecznika Praw Mieszkańców Zielonej Góry;
*
Straży Miejskiej;
*
Urzędu Stanu Cywilnego;
*
Wydziału Audytu;
*
Wydziału Zarządzania Kryzysowego z zachowaniem §13, 16 ust.1 pkt 1a i ust. 2 pkt 5.



Prezydenta Miasta przyjmuje mieszkańców Zielonej Góry w sprawach skarg raz w miesiącu, w terminach ustalonych przez Biuro Prezydenta Miasta Zielona Góra.
Na spotkania umawia Rzecznik Praw Mieszkańców Zielonej Góry Pani Maria Pięta, zajmująca się w Urzędzie Miasta Zielona Góra przyjmowaniem i rozpatrywaniem skarg.

Kontakt z Rzecznikiem Praw Mieszkańców Zielonej Góry:
telefonicznie 068 45 64 416, 068 45 64 415
osobiście w Urzędzie Miasta - IV piętro pokój nr 416, 415
pocztą elektroniczną- M.Pieta@um.zielona-gora.pl

źródło: bip.zielonagora.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz